یادداشت های دادو

دو عکس و دو توضیح

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

چند روز پیش بانو داشت برای دختر دوستم که عشق پاک کن خریدن دارد ، برای کادوی تولد پاک کن می خرید !! وقتی آنها را به من نشان داد ، گفتم " پس برای من چی !؟ " و دوباره برگشت و برای من هم خرید که داشته باشم ...

 



===

 

دیروز داشتم حین تماشای بازی ، کارشناسی هم می کردم و وقتی این کارشناسی هایم جواب می داد ، خوش به حالم می شد !! و هی به مدیر تشر می زدم که تیمی که بدون تدارکات و آماده سازی به مسابقات بیاید جواب نمی گیرد !! و او هی داشت از انطرف به قضیه نگاه می کرد که بازیکن باید خودش غیرت داشته باشد ، امکانات همه ی داستان نیست !! این کشمکش که به آن " چانه زنی از پائین و فشار از بالا " می گویند تا آخر بازی ادامه داشت ؛ نه تنها از رو نمی رفت ، بلکه یکی از همکاران هم طرف ایشان را گرفته بود تا مگر از این کاسه لیسی تکه استخوانی هم به او برسد !!

 

یک مورد خیلی خاص در چهره ی بازیکنان دیده می شد و آن استرس بالایشان بود و همین امر کیفیت بازی شان را خیلی پائین آورده بود و این نشان می داد که دقیقا با غیرت دارند بازی می کنند و چیزی غیر از آن را سرمایه نکرده اند !! غیرت با دست خالی تولید استرس و اشتباه کاری می کند !!!

 

 

توی این عکس یکی دو مورد کارشناسانه وجود دارد ، می توانید بیابید !!

 

===

 

می روم بیمارستان ، ببینم امروز چه می شود !؟!؟ ناامید نیستم و  انتظار معجزه را همیشه با خودم دارم ...

 

  • دا دو

نظرات  (۲)

سلام بر جناب دادو

پاک کن ها مبارک باشه!
ولی این پاک کن فانتزی ها واسه جدول خوب نیست، سیاه میکنه، پلیکان بگیرید ...

اتفاقاً مدّتی قبل هم دخترم برای من یک کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان خرید ...

خودم از بسکتبال چیزی سر در نمیارم (مثل باقی امور!!) ولی به همسرم نشون میدم عکس رو ببینم ایشون که در ایّام شباب! بسکتبال کار میکرده، میتونه موارد کارشناسانه رو پیدا کنه؟
این که تقلب محسوب نمیشه خدای نکرده؟!!

جمله آخرتون منو یاد زمانی انداخت که علی بیمار بود و هشت ماه تمام پزشکان از تشخیص مشکلش عاجز بودن، و دست آخر هم خوب شد خدا رو شکر ...
بله معجزه همیشه اتفاق می افته .. نا امید نباید بود ...
دعا گوییم ....


پاسخ:
سلام
ممنون
من از همان عنفوان کودکی جدول را با خودکار می نویسم !!
از بس تنوع محصولات کنار درسی هست که آدم پیری چو منو وامیداره به رقاصی !!
و اممممممما والیبال هست نه بسکتبال ... تقلب چیه ، اَلدَن توتماخ علی دن قالیب !!!؟


ای داد بیداد چه سوتی عظیمی!!!

من تور به این بزرگی رو این وسط ندیدم اونوقت میخوام مورد کارشناسانه پیدا کنم!!!!

تیمی که قرمز پوشیدن تعدادشون کمتره؟
پاسخ:
ای بیدادتر از داد !!
البته نمای بسته ای از میدان هست و تعدادی از بازیکنان در تصویر نیستند ... شما همان بهتر که به کارشناس منزل مراجعه نمائید !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی