یادداشت های دادو

آخرین سفارشات سالی که در آنیم ...

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ب.ظ

بعد از یکی دو هفته این پا و آن پا کردن ، بالاخره امروز فرصتی شد تا بروم کارگاه لیزر و دو فقره لوستر چوبی برای اتاق برادرزاده ها کار بکنم !!! برنامه ی لیزر را در خانه دارم ؛ البته چند ورژن عقب تر تشریف دارد و با آن خیلی از طرح هایم را تا حد پیاده کردن کار می کنم ...

 

البته دو تا پیش طرح داشتم و چون از هر دوی آنها خوشم می آمد ، هر دو را اجرا کردیم تا لوسترهای اتاق ها با هم فرق داشته باشند !! اگر هم قرار بود یک طرح را بزنم ، حتما مشبک های سطح را متفاوت بر می داشتم !!

 

 

بعد از اتمام کارهایم رفتم و از مغازه ی یکی از دوستانِ سابقا همکار ، لامپ خریدم و آمدم خانه تا کار چسباندن کاغذ کالک در پشت طرح ها را انجام بدهم و بماند نصب نهائی !! وسط کار هم که هی با تلفن حرف می زدم و به اموراتی که غالبا به من ربطی نداشتند می رسیدم !!!

 

 

البته یادم رفت بنویسم که سر راهم یکی از دوستان اسبق در زمینه ی گردشگری را دیدم و مرا برد به کارگاه نقاشی اش و کمی با من درددل کرد و وقتی دید دل درد گرفتم _(!!) یک چائی داد و منهم قول دادم اوقات بیکاری بروم تا کمی مخم را بخورد !! شاگردهایش آمده بودند و زمان خداحافظی برگشتم و از قلمی که بعنوان چفت پشت در استفاده کرده بود عکس گرفتم و رو به شاگردهایش گفتم : " وقتی به ابزارتان اینقدر ارزش قائل بشوید ، مردم هم همینقدر به شما ارزش قائل خواهند شد !!! "

 

 

  • دا دو

نظرات  (۳)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    این طرحها همینجوری برای میزهای کوچک هم، زیباست ها
    پاسخ:
    سلام
    بله ... انواعی از دلخواسته ها را می توان پیاده کرد ...
    چقدر لوسترها قشنگ شده :) خسته نباشید.
    یعنی الان دلم خواست منم عمو داشته باشم :|

    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتان هست !!
    و بخواهید تا عمو باشید ...
    سلام 
    لوسترها خیلی قشنگن،خوش به حال برادر زاده هاتون:) 
    پاسخ:
    سلام
    قشنگ می بینید ... ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی