یادداشت های دادو

چند تصویر ...

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ
 مطلبی تایپ کرده بودم که بدلیل سرعت پائیت اینترنت ، پرید !! منهم دوباره نویسی نکردم و فکر کردم چون کمی به امام جمعه گیر داده بودم ، پستم پریده است و چون قضا و قدری هستم ، منصرف شدم ...
 

و امممما چند تا عکس برای دقایق آخرین سالی که همین پارسال جدیدترین دقایقش را به همدیگر تبریک گفته بودیم !!!
 

 
مسجد 63 ستون ... بازار تبریز
 

 
تاوا کبابی ، ناهار شهرگردی دیروز
 

صندوقچه ی چوبی که عمرش به دنیا بود و با کنف مومیائی شد !!
 
===
 
برخلاف سال قبل که زیادی دیر کرده بودم (!!) امسال مطالب وبلاگ در سال 96 را قبل از رسیدن نوروز سال 97 (!!) در ورد انتقال داده ام و به امید خدا بعد از تعطیلات عید نوروز تبدیل به مجلد خواهد شد !!!
 
  • دا دو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی