یادداشت های دادو

ارباب حلقه ها

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

دیروز چند ساعتی با یک پیش طرح مشغول بودم و بالاخره هم آت تجسم و تصوری که لازم داشتم را بدست نیاوردم و برای همین امروز قبل از ظهر یک سر به کارگاه لیزر دوستم رفتم و کار چند ساعته ی دیروز را در نرم افزار او در چند دقیقه پیاده کردم !!! و در لیزر پیاده کردم و حالا باید بنشینم و جمع و جور بکنم ...

 

اینهم از حلقه های من که تبدیل به یک چیز جالب خواهند شد وگرنه باید به آشغالدانی بروند !!! حالا خود دانند ...

 

 

بروم اینها را بهم بچسبانم تا بعد ...

 

حلقه ها را به هم چسباندم و در مجموع شدند این :

 

 

ولی این هم تمام داستان نیست و داخلش اینها هم هستند :

 

 

  • دا دو

نظرات  (۲)

سلام بر جناب دادو

تیتر رو که دیدم فکر کردم قراره نقدی بر فیلم ارباب حلقه ها بخونم!!!

حالا اینها قراره چی بشن؟

یک چیز دکوری؟
یک چیز مصرفی؟
هیچکدام؟!!!
پاسخ:
سلام
ما کجا و نقد بر فیلم کجا !؟!؟ حالا فیلم دارحلقه بود شاید ...
 
اینها پیشطرح یک سری لوازم دکوری هستند که میتوانند مصرفی هم باشند ...
کاش میشد تابلو هنری بشه
پاسخ:
سلام
اونم میشه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی