یادداشت های دادو

گوگل گردی ...

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۰ ب.ظ

گاهی وقت ها پیش می آید که دستی به سر و روی کامپیوتر کشیده شود ؛ البته این موارد اغلب مانند زلزله هستند و اختیاری نمی باشند !! وقتی یهو صفحه بالا نیامد و یا برای بالا آمدن نفس اش بند آمد ، یادمان می افتد که تاریخ آخرین آپدیت کامپیوترمان یادمان نیست !!

 

همه جا همین جوری است و همه مان همینطوری هستیم !! ( طبق معمول ما هفهش نفر را بعنوان استثناء کنار می گذاریم !! ) فوق اش در کار کامپیوتر اینجوری نباشیم در کارهای دیگرمان اینطوری هستیم و بیخود سینه مان را جلو می دهیم و افه می آئیم که چرا فلان جا اوضاع آنطور شد !؟ اصولا ما پشت سر زمان راه می رویم و هی تیراژ کتاب های مدیریت زمان بالا می رود و هی برای هم پیام می فرستیم که مدیریت زمان و هی از این حرفهای خوب ولی سر سال ارگ بنشینیمو جمع بندی بکنیم باز چند ایستگاه از زمان عقب هستیم !!
 
خلاصه اینکه در این قبیل زمان ها ، من بشخصه یک فایل باز می کنم و تمام موجودی روی دسکتاپ را که برای خودش در حد یک پارتیشن اطلاعات دارد در آن تخلیه کرده و به یکی از پارتیشن ها می فرستم تا بعد از اینکه کامپیوتر از زیر تیغ عمل سرحال بیرون آمد آنها را برگردانم ، ولی تا حالا چنین اتفاقی نیافتاده و یک عالمه فایل با عناوینی مانند نیوفایل 01 تا نیوفایل 099 دارم و یا اطلاعات 94 ، اطلاعات 95 و ... یعنی فرصتی که امروز برای آنها نداشتم را هرگز بعدا بدست نمی آورم و میمانند آنجا تا اگر روزی مثل همین امروز از سر بیکاری رفتم پارتیشن گردی آنها را ببینم و انگار زیرخاکی پیدا کرده باشم ، کیفور بشوم !!!
 
امروز توی یکی از این کیسه زباله ها ( فایل های آواری !! ) چشمم به نرم افزار گوگل ارث افتاد و دیدم که خیلی وقت است که فراموشش کرده ام !! برای اینکه یک زمانی با هم عالمی داشتیم و همان رفاقت قدیمی دوباره آن را نصب کردم و دوبار دلم را خون کرد !! یک بار از اندوه و یک بار از شادی !!!
 
وامما ابتدا دل خون شده از اندوه از بابت تماشای تصویر دریاچه ی پرآب وان ترکیه در یک وجبی دریای خشک شده ی ارومیه !! از بدمدیریتی های آغاز پروژه های سازندگی تا همین وعده های 100 روزه شش سال پیش ... دریاچه ی ارومیه شاهدی بر " قانون بقای حماقت " !!!
 
 
و امما دل خون شده از شادی از بابت پیدا شدن گمشده ی چند وقت پیش من !! در گوگل مپ نتوانسته بودم پیدا بکنم ولی این گوگل ارث یک مزیت دارد و آن اینکه عوارض طبیعی را هم نشان می دهد و من موفق شدم آن کوه میان تهی را پیدا بکنم و ایشالا یکی از همین روزها می روم و از نزدیک آنجا را تماشا می کنم !!
 
 
  • دا دو

نظرات  (۳)

سلام ،

موفق باشید!
پاسخ:
سلام
ممنون ...
سلام

و بعد انشاالله عکسهای آن کوه  میان تهی را با دوستان به اشتراک میگذارید با عنوان ددر پاییزی با همکاری گوگل ارث!
پاسخ:
سلام
ایشالا ...
قانون بقای حماقت عالی بود.. یعنی هیچی نمی تونست اینقدر منظور رو خوب برسونه..
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی