یادداشت های دادو

ددر پائیزی (3)

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

داستان ددر پائیزی ما در قسمت دوم از نظر تعریفی تمام شد ولی ددری برنامه هنوز ادامه داشت و جذابیت یک برنامه ی ددری به همین چیزهاست ... در برنامه های معمولی حرکت از صفر شروع شده و تا رسیدن به هدف معلوم ادامه یافته و بعد خاتمه می یابد ولی در یک برنامه ی ددری ، هدف بیشتر از یک عنوان نیست و حواشی بمراتب مهمتر از هدف هستند !!

 

در برنامه های معمولی وقتی هدف صعود به یک قله است ، صعود ، موفقیت تلقی شده و عدم صعود شکست برنامه می باشد !! ولی برنامه ی ددری از ابتدای حرکت تا سالهای سال بعد که آن جریان با خاطرات گوناگونش تعریف می شود ، ادامه می یابد و یک پرونده ی همیشه مفتوح است !!

 

برنامه ی آبشار لاتون تمام شده بود و یک عالمه عکس در دوربین ها بود و مطمئنا فرصت نمی شد تا همه ، همه ی عکس ها را ببینند و چه بسا عکس های زیبا که نادیده می ماندند !! چند نفری از همراهان عکسهای خود را در کانال ویژه ای که برای افراد شرکت کننده درست شده بود به نمایش می گذاشتند و تعداد زیادی هنوز بیرون گود بودند و در این پا و آن پا کردن برای گذاشتن عکس هایشان !! تااینکه من پیشنهاد دادم یک مسابقه عکاسی برگزار بکنیم و همه بیایند عکس هایشان را در کانال بگذارند و همه ببینند ، تیرم به هدف خورده بود و عکسهای زیبائی از دوربین ها و موبایل ها به تماشا گذاشته شد !! قرار هم بود که به عکاس برگزیده من از طرف خودم جائزه بدهم ولی بعدها جریان طوری پیش رفت که به جای یک عکس و یک عکاس ، سه عکس و سه عکاس برگزیده شدند و جا برای جر زدن ما و شانه خالی کردن زا زیر جائزه دادن فراهم شد ... البته هنوز به فکر جائزه ندادن نیافتاده ام و وجود بهانه دلیل بر عملیاتی شدن فکر نیست !!

 

عکس ها در کانال آپلود شدند و مردم عکسهای زیادی را دیدند و شیطنت های زیادی هم شکوفا شد !! بالاخره قرار شد از میان عکسهای بنمایش گذاشته شده ، هر یک از شرکت کنندگان سه عکس را با اولویت اول و دوم و سوم انتخاب بکنند و بر اساس امتیاز عکس ها ، عکس برگزیده شود !! برای حسن ختام برنامه ی لاتون و آبشار زیبایش و ددر پائیزی بیادماندنی ، تعدادی از عکس های دوستان را در اینجا خواهم گذاشت ... اگر دوست داشتید می توانید روی عکس ها کلیک کرده و در اندازه ی واقعی ببینید ...

 

         


          


               


    


 

  • دا دو

نظرات  (۲)

سلام بر جناب دادو

عکسها بسیار زیبا و طبیعی هستن
بخصوص عکسی که مِه کاملاً پشت درخت رو گرفته
و تنه ی سبز مخملی اون درختِ دیگه ...

فقط اون کلبه تک افتاده با همه ی زیباییش منو یاد فیلمهای وحشتناک میندازه!!!

دست بانو هم درد نکنه با آلما شستن شون!
این سیب سرخ مثل الماس میدرخشه ...

ممنون بابت به اشتراک گذاشتن زیبایی های سفر ...

(درضمن جایزه برندگان عکاسی اگه صرف تخم مرغ سیب زمینی آب پز در شاهگلی باشه عالیه)!!
پاسخ:
سلام
من دو روز پیش به این کامنت نظر نوشته بودم ؛ در موبایلم ... حالا دیدم که خالی است !!
با وجو اینکه هوا ابری بود ونور مناسبی نبود ، عکس هایی خوبی گرفته بودند ...
برای جائزه پیشنهاد خوبی دادید ...ممنون !
  • انشالله دانشجو
  • عجب عکس هایی
    بی نهایت ممنون
    پاسخ:
    سلا
    ممنون ، لطف دارید ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی