یادداشت های دادو

اول پائیز ، آخر جالیز ...

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

امروز بعد از ظهر فرصتی دست داد تا باتفاق یکی از همکاران اسبق به باغ همکار اسبق دیگرمان برویم ... مقصدمان در حوالی شهرستان مرند بود ، یکی دو ماهی بود که مکرر دعوت می کرد و ما فرصت نداشتیم و برای همین برخی فصل و وقت رسیدن برخی از میوه ها را از دست داده بودیم و حالا رفته بودیم برای سیب دیدنی و گردو تکاندنی و احیانا جالیز لگدکردنی !!!

 

مطلب زیاد است ولی فعلا تصاویر جذاب تر هستند ... ( عکس ها در سایز اصلی هستند ، کلیک کنید و دوباره ببینید ! )
 












ته مانده های جالیز
 
  • دا دو

نظرات  (۲)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    این ته مانده های جالیز عجب دیدنی اند! کدو بادمجانها در کنار سیب ها!! طفلکی شدند :))
    پاسخ:
    سلام
    به غیر از سیب و فلفل که بوفور وجود داشت ، جالیزستانی ها صرفا بازمانده ها بودند !!
    سلام

    به به ... دست مریزاد

    دلم خواست زیر سایه درختان عکس اول، فرش پهن کنم و با یک کتری دود گرفته، چای زغالی دم کنم و هی بریزم بخورم!

    عکس آخری که واقعاً مثل تابلو نقاشیه ...
    بادمجونها رو انگار واکس زدن!

    یک عکس مرتبط با عکسهای شما براتون میفرستم
    http://ibb.co/j0yCm5

    چند شب قبل که داشتم اینو برای شام آماده میکردم یک لحظه به محتویات ماهیتابه نگاه کردم و دیدم حیفه عکس نگیرم با اینهمه رنگ زیبا و متنوع ...
    و با خودم فکر کردم با این رنگهای شاد و متنوع عین یک تابلوی نقاشیه ...
    پاسخ:
    سلام بر شما
    آرامش خاصی در سادگی زیر درخت بودن و تنفس در هوای باغ هست ، چای هم که لذت را مضاعف می کند ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی