یادداشت های دادو

تنوع

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ب.ظ

امروز در یک اقدام تنوع طلبانه یکی از اعتقادات راسخ و باورهای قدیمی را قربانی تنوع طلبی خودم کردم و دیدم برخی مواقع تجددطلبی و نگاه از زاویه ی دیگر چندان هم که بنظر می رسد ، نامطلوب نیست !!

 

امروز برای ناهار سوپ داشتیم و قرار شد یک ساندویچ خانگی هم بغلش داشته باشیم که زیاد رژیمی نباشد ، ولی من برخلاف عرف قدیمی و سنت مرسوم ، باگت را نه از بالا که از وسط چاک دادم و چقدر هم ساندویچم زیبا ، جادار ، مطمئن شده بود !!

 

 

  • دا دو

نظرات  (۳)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    به به، زیبا جادار متنوع
    فقط اگر تصویر نبود، با این توصیف "باگت را نه از بالا که از وسط چاک دادم" تصور همطاف جوری دیگر بود (نه از کنار بلکه از رو ^_^)
    پاسخ:
    سلام
    باگت است دیگر ... بالا و پائین و کنار و وسطش گنگ است ...
    سلام
    حالا اینی که تو لیوانه دوغ هست یا سوپ ؟؟؟؟    گفتم نکنه اینم جزو تنوع باشه / شکلکم ندارم اه
    پاسخ:
    سلام
    دوغ هست ، سوپ در لیوان را در سالهای دور امتحان کرده ایم ...
    با موبایل کامنت بگذارید تا شکلک داشته باشید.
    😉😁
    سلام

    1 .. خوب شد یه چیزی یاد گرفتم در اولین فرصت امتحان میکنم!

    2 .. ما هم امشب شام سوپ داشتیم اما دیگه کنارش ساندویچ نداشتیم!!

    3 .. منم یه بار بجای اینکه نیمرو درست کنم و با نون بخوریم، نون سنگک رو با قیچی بصورت مربع های کوچیک در آوردم، بعد توی تابه کمی با روغن سرخش کردم، بعد تخم مرغها رو شکستم روش و در تابه رو گذاشتم و 5 دقیقه گذاشتم موند روی شعله ..
    بعد عین پیتزا برش زدم و خوردیم .. همون مزه ی همیشگی نون و نیمرو رو میداد ولی خیلی شیک تر خورده شد!

    4 .. توی لیوان دوغ "قیزیل گئوول" دیدم یادم به خدابیامرز مادرم افتاد که همیشه نعنا رو با گل سرخ مخلوط میکرد و توی دوغ میریخت ..
    پاسخ:
    سلام
    خدا بیامرزدشان ، این کار چند تا خاصیت خوب را بهمراه دارد ...
    هر از گاهی تنوع ایجاد کردن در قواعد روزمره خوب است ، جلوی ته نشین شدن ذهن و آلزایمر را می گیرد ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی