یادداشت های دادو

پای رادیو

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ

امروز را تماما در خانه ماندم و خوابیدم ، خیلی وقت بود که اینگونه نخوابیده بودم ، در دو روز گذشته تقریبا همه ی ساعات بیداری ام خسته کننده بود و نسیم خنک دیشب کاری کرد که خوابم تا نزدیک های ظهر بکشد ...

 

بعد از ظهر داشتم خواب های بهم ریخته و درهم برهمی که دیده بودم را الک غربال می کردم و تشخیص موارد و مسایل از داخل اینهمه بهم ریختگی واقعا سخت بود ، خواب که زیاد طولانی می شود سر و کله ی همه پیدا می شود ، از تازه درگذشته بیست سال پیش تا قیمت سیاسی شده ی پیاز در همین اواخر !! البته یک مورد خیلی خاص هم داشتم و نمی توانستم آن را با هیچ یک از مسایل جاری پیوند بزنم و بیشتر دور و بر آن مشغول بودم ؛ یک نیمچه ترور مانندی رخ داده بود ، آنهم توسط یک محافظ شخصی و همه را درگیر کرده بود !!

 

بعد از ظهر بود و شاید هم حوالی عصر که کانال را عوض کردم تا رادیو آوا کمی استراحت بکند و خانم مجری درباره آب حرف می زد !! این اواخر همه از آب حرف می زنند !؟ در جامعه ای که هیچکس به هم اعتماد ندارد و مخصوصا به کارگزاران (!) مطمئنا هشدارهای جدی ، زیاد جدی گرفته نمی شود !!

 

برنامه ی امروز مخاطبانش مسئولین بودند و از قرار معلوم باندازه ی کافی دیگران را مقصر کرده و کوبیده بودند و این بار می خواستند تا مسئولین بیایند و کمی راهکار برای خودشان بدهند !! یکی دو موردی انگار به تماس جواب نداده بودند و به خواندن اس ام اس ها وقت می گذراندند !! هندوانه هم این وسط برای خودش خوب جایگاهی پیدا کرده است !؟ همه دیگر دانسته اند که عامل عقب ماندگی کشاورزی ما کاشت هندوانه است ، یکی هم شاکی شده بود که چرا مجوز صادرات هندوانه را می دهند و این امر یعنی تشویق هندوانه کاری !! خلاصه هر کسی چیزی می گفت و بد نگذشت !!

 

البته برداشت شخصی من در این چند موردی که پای بحث ها بوده ام این است که دولت در داخل کابینه اش مشکل دارد و انگار برخی از وزیران باهم و با دولت همخوانی چندانی ندارند ، شاید هم این شایعه بیشتر به واقعیت نزدیک بوده باشد که دولت موجود حاصل توافق چند قدرت و تقسیم وزارت خانه ها از قبل بوده باشد و برای همین هر کسی در این بحبوحه ها دارد خر خودش را می راند و کسی جوابگوی کسی نیست !! آیا تفاهم توافقی در تقسیم قدرت کابینه ی آینده دوام خواهد داشت یا برخی که به اجبار باید بیرون بروند ، دل و دماغشان را هم خواهند برد !؟!؟

 

  • دا دو

نظرات  (۱)

زمان اعلام اعضای کابینه نزدیک است و یکی از تفریحات سالم، تماشای زرنگ بازی درآوردن های دولت و حامیانش برای همدیگر است.. صدای لرزان و ترسان برخی از این حضرات هم طنزترین است.. کی بشود که آن دستِ بالای همه ی دست ها معامله را بهم بزند و ما هم نفسی بکشیم.. 
پاسخ:
متاسفانه خیلی ها جر زدن را از قواعد و اصول بازی بحساب می آورند و با وجود انواعی از قوانین برای بازی جوانمردانه (!) برد در زمین مسابقات ( حداقل در 99% ! ) با کسانیست که اخلاق را رعایت نکنند !!
و آن دستِ بالای همه دست ها ، عالم به همه ی دل ها نیز هست و شاید همین قدر از تنفس را برای ما کافی می داند !!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی