یادداشت های دادو

بازی با خود

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ



با خودتان مسابقه داده اید !؟

من امروز یکی دو دست با خودم تخته بازی کردم ، خیلی هم جالب بود ، نه تقلب داشت و نه خودی و حریف !! بهترین بازی ممکن با اعدادی که توسط تاس داده می شد را بازی می کردم و آخر سر خودم ، خودم را بردم !! شاید هم خودم به خودم باختم !!

 

باختی که سرافکندگی شکست و بازنده گی بهمراه نداشت و بُردی که غرور برنده گی نداشت !!

 

چند تا بازی می شناسید که آدم بتواند به راحتی بازی تخته با خودش مسابقه بدهد !؟


  • دا دو

نظرات  (۱)

سلام
بازی تخته با خود شاید ظاهرش بازی با خود باشد .
در اینکه در این بازی و هر بازی دیگر مهارت کافی لازم است شکی نیست . اما در بازی تخته  هم ایضا مثل هر بازی دیگر نقش شماره های طاس هم غیر قابل انکار است .بقول شاعر طاس اگر نیک نشیند همه کس نراد است .نتیجه اخلاقی اینکه در بازی های امروزی داشتن ژن های قوی !!! حرف اول و آخر را میزند .
پاسخ:
سلام
اصولا ژن های قوی خیلی خوب هستند و همه دوست دارند صاحب این ژن ها بشوند ؛ مرحوم هیتلر هم علاقه خاصی به ژن های قوی داشت !! ولی ژن های قوی مسئولیت های جانبی زیادتری هم دارند و بنا بر روایات معتبر دینی ما از هر کسی باندازه ی درک اش ، عمل خواهند خواست و ژن های قوی باید ششدانگ حواسشان جمع باشد و گاهی حسرت به دل اندکی لاابالی بازی !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی