یادداشت های دادو

شبهای رایگان ...

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ
دنیای جیجیتال خوب در زندگی مان ریشه دوانده است ... کار به جایی رسیده است که ما هر روز از بابت مصرف خودمان و مصرف نوجوان های همسایه ( اولین نرم افزاری که نوجوان ها و جوان ها در گوشی خود دانلود می کنند ، نرم افزار هک کردن مودم همسایه هاست !! ) هر روز نزدیک یک گیگ مصرف اینترنت داریم !!!
 

داستان تخم مرغ و شتر دزد شده است ، این روزگار ما !! نوجوان ها از همسایه دزدیدن را یاد گرفته اند و با آب و تاب پیش پدر و مادرهایشان از این کاری که کرده اند یاد کرده و آنها هم دهان به دهان بچه هایشان کِرکِر می خندند و شاید نمی دانند فردا که دُزِ دزدی فرزندانشان بالا رفت ، از پدر و مادر خود خواهند دزدید !!!
 
===
 
دیشب مهمان داشتیم از نوع دوستان دورهمی و تا حوالی نیمه شب یک عالمه خوش گذشت !! من در این اواخر معروف به سیندرلا بودم و حوالی ساعت 12 شب که می شد ، بلند شده و برای رفتن به خانه آماده می شدم ... مهمان های خانه ی سیندرلا هم حوالی ساعت 12 غزل خداحافظی را خواندند و رفتند ...
 
قبل از خوابیدن ، سراغ کامپیوترم آمدم و امتحان کردم ببینم این حجم شبانه ی باقیمانده مان کجا بدردم خواهد خورد !؟ دو فقره فیلم از نوع بزن بزن آسیای شرقی گذاشتم در برنامه دانلود و رفتم خوابیدم ... یکی دو ماه است که از اینترنت مخابرات استفاده می کنیم و هر نوبت که یادمان می اندازد حجم مان تمام شده است ، می نویسد فلان قدر از اینترنت رایگان شبانه مان مانده است !؟
 
صبح بعد از کارهای معمول خانه و جمع آوری ریخت و پاش های واقعا جزئی دیشب ، یادم آمد که سری به کامپیوتر بزنم و دیدم هر دو فیلم را دانلود فرموده است و نشستم و به روش سریع ( یعنی به کمک ماوس !! ) هر دو فیلم را دیدم ... ( آنهم به زبان اصلی !! )
 


 


 
  • دا دو

نظرات  (۶)

سلام
 آقا جسارتا این دانلود مجانی فیلم (بدون اینکه وجهی از این بابت به سازنده فیلم برسد ) داستانش خیلی نزدیک به داستان آن بچه ها و تخم مرغ و شتر به نظر میرسد .
پاسخ:
سلام
وقتی یک سایت کلکسیونی از فیلم و سریال داخلی و خارجی برای دانلود گذاشته است ... می توان خوشبینانه نگاه کرد و فکر کرد که اینها محصولات فرهنگی کشورهای خاص هستند برای مشغول کردن دیگران و خودتبلیغی !!
😉😁
 سلام

فیلم "من پیش از تو" محصول سال 2016 که بر اساس رمانی از جوجو مویز ساخته شده، رو هم پیشنهاد میکنم ببینین اگه تابحال ندیدین ..
من هفت هشت بار دیدمش اما بازم برام تازگی و جذابیت داره!
پاسخ:
سلام
اگر پیدایش کردم ، حتما ...
ممنون
سلام مجدد
پاسختان قابل تامل است . آممما .از این کلکسیونرهاکه مطاعی برای فروش گذاشته اند در خارج از سایتها و دنیای مجازی هم میشود دید .نمونه اش همین درب گجیل خودمان .
پاسخ:
سلام مجدد
مجوزی که خدا به بنی اسرائیل داد در مقابل مجوزی که انقلاب 57 به ما داده ، بچشم نمی آید ..
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    گویا مخابران ما با شما فرق می کند...خوو منم از اینترنت مخابرات استفاده می کنم منتهی تا الان از این پیغام های "بیا شبانه رایگان داری" دریافت نکردم. کو؟ کی؟ کجا؟
    پاسخ:
    سلام
    ما دردانه های لوس این کشوریم ....
    باید راهکارش را بپرسم ...
  • زینب ابوذری
  • به شدت هلاک پاسخ مجددی شدم که به کاربر محمد رضا دادید.
    پاسخ:
    لطف دارید ...
    حالا از غصه یا از مسرت !؟ منظورم هلاک شدن بود !!
    مسرت البته.. 
    پاسخ:
    😉
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی