یادداشت های دادو

مناظره ی اول

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

امروز برای ما شش شنبه بود ، چند وقتی هست که جمعه نداریم و حضرات برای جبران رکورد تولید که هر از گاهی در دولت آمار (!) لازم می شود ، برای 96 درصد (!) ، روز جمعه را ، روز کاری می کنند و خودشان می روند با 4 درصد (!) امثال خودشان می گردند ...

 

این اصطلاح 4 و 96 را امروز از قالیباف یاد گرفتم و چقدر هم به مذاقم خوش آمد . احتمالا دیر به مناظره رسیده بودم ( نیم ساعت آخر !! )، چون آقای معاون همه ی دقایقش را خورده بود و آقای ورزشکار وقت اضافه آورده بود ، بهرحال از قدیم گفته اند عقل سالم در بدن سالم است ! آقای رئیس جمهور مناظره را اشتباه ملتفت شده بود و از جایگاه رئیس جمهوری و نه نامزد دوره ی بعد (!) حرف می زد و آقای رئیسی را چند دقیقه آخر دیدم و چیز خاصی نشنیدم ...

 

قالیباف با جلیقه انتخاری رفت زیر ماشین رئیس جمهور ، البته باید گفت رئیس جمهور که عادت دارد از پشت تریبون دلخواه حرف بزند ، یادش نبود که دیگران هم فرصت حرف زدن دارند و به شهردار پرید و آقای شهردار ایشان را با یک پاتک جانانه زیر رادیکال گذاشت و خیلی مودبانه او را دروغگو و بی عقل نامید !! یک جایی هم آقای معاون را که بعنوان کمک حال رئیس جمهور آمده بود با یک کلیپس ارزان قیمت ضمیمه پرونده دولت کرد تا تکلیف حضور مصنوعی اش روشن تر بشود !!

 

البته این دور اول بود و در دوره های بعدی ، نامزدها با حواس جمع تری خواهند آمد ولی می توان حدس زد که قالیباف و روحانی همان راهی را بروند که کلینتون و ترامپ رفته بودند ، امروز روحانی جای کلینتون را داشت و ناجور کم آورد !! او باید بداند که قالیباف چیزی برای از دست دادن ندارد ولی 4سال اقدامات خوب و بد دولت 4درصدی ها روی میز و زیر چوب حراج قرار دارد !!
 

رئیس جمهور شدن واقعا جسارت می خواهد و چه کسی جسورتر از اینها که با وجود پرونده های مختلف (!) جسارت حضور در مناظره ای را دارند که در انظار عمومی صورت می گیرد ... با این مناظره ها می توان امیدوار بود که برنده و بازنده ی نهایی مردم خواهند بود !!

 

===

 

مطالبی که نوشته می شود دلیل بر تائید و تکذیب کسی نیست ، همچنانچه ما بواسطه دور بودن از سیستم مدیریتی بالادست ، نمی دانیم که آن بالاها چه می گذرد ... ولی روال منطقی حاکم بر مناظره را می توان تشخیص داد و از خط سیر آن برخی مسائل را کنکاش کرد ... شش نفری که پشت صندلی های حراج انتخاباتی نشسته اند تا در مناقصه (!) پست ریاست جمهوری برنده شوند ، بعنوان نامزد تشریف دارند و این ربطی به شغل قبلی آنها ندارد ... مثلا آقای میرسلیم سال 72 وزیر ارشاد بود و طبق برنامه های آن سال ها ، زیرمجموعه اش را می گرداند و یا آقای هاشمی طبا رئیس سازمان زوار دررفته ورزش آن روزگاران بود و امروز نمی شود کارنامه شهرداری را بنام قالیباف نوشت ، شهرداری اختیارات محدود خودش را دارد و وزارت خانه و یا هر سازمانی تابعی از دستور بالادست است و امروز همه ی اینها آمده اند تا طعم بالادست بودن را تجربه بکنند !!

 

در مسئله هوای پاک که برنامه ی آینده قالیباف است ، نمی توان به هوای آلوده تهران گیر داد ، چرا که بیرون بردن کارخانجات از اطراف شهر تهران ، از عهده رئیس جمهوران قبلی و فعلی خارج بود ، چه برسد به شهردار !! این گیر دادن یک اشتباه منطقی بود و برای همین روحانی را بازنده و مغموم و متهم مناظره اول کرد و درج این نکته دلیل بر طرفداری از شخص خاص نبود !!


  • دا دو

نظرات  (۲)

قالیباف قاتل پلاسکو و اهالی پلاسکو است...
ما از قاتل حمایت نمیکنیمممممممم!!!!

پاسخ:
سلام
وجدان بیدار که تهمت نمی زند آنهم به این بزرگی ...
کاش بالادستی ها حواس شون باشه که: در فرودست انگار.. کفتری می خورد آب. سهراب نیست، وصیتش که هست..
در ضمن لایک برای دیدگاه تون به مناظره..

پاسخ:
سلام

بالادست جای خیلی بدی است !! من گاهی در اظهار نظر برخی از اعضای هیئت مدیره های چندگرم می بینم که چه دیدگاه چندش آوری نسبت به فرودستی ها دارند !! در بالادستی های چند کیلویی اوضاع بمراتب بدتر است !!!

به گواهی تاریخ یکنفر در بالادست نشست و صاحب روحیه ی بالادستی نشد و او هم به دست پائین دست ترین فرد زمان خودش به شهادت رسید !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی