یادداشت های دادو

همه را برق می گیرد ، تراکتور را باطری !!

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ب.ظ

تراکتور سازان در بازی مقابل صباباطری همه چیز را یکجا باخت ، از نتیجه ی بازی تا آبروی مربی و از بازیکن گرفته تا تماشاچی ... رسما مصداق آتش زدم به مال ام شده بود !!

 

فاصله افتادن بین پرسپولیس پیشتاز با تیم های تعقیب کننده ، آنهم با امتیازی که رسیدن به پرسپولیس را نزدیک به محال کرده بود ؛ چه برسد به رد شدن از آن ، خیلی ها را بداخلاق و بداعصاب کرده است ... از تیم های ورزشی گرفته تا هواداران ...


اغلب فامیل های تهران نشین ما استقلالی تشریف دارند و خیلی هم جدی و متعصبانه پیگیر جریان هستند ؛ مثلا من ندیده ام در چند وقتی که از عمر اینستاگرام می گذرد عکس از بالا سر قبر پدرشان بگذارند ( حتی در لیلةالرغائب که کلاس کسی پائین نمی افتد !! ) ولی هرکدام شان حداقل چند بار باتفاق سنگ قبر مرحوم پورحیدری ( پیشکسوت و پدر معنوی تیم استقلال ! ) عکس یهویی گذاشته اند !!!

 

چند روز پیش هم در یک مهمانی بودیم و مهمان ها از تهرانی های خوش نشین بودند و دو نفرشان استقلالی تشریف داشتند ، البته یکی هم بود که پرسپولیسی بود ؛ یک چیزی مثل من !! منهم تا بیاد دارم پرسپولیسی هستم ولی نه تنها از وضعیت فعلی اش خبر ندارم بلکه از تایخچه اش هم زیاد به یاد نسپرده ام !! در همان مهمانی استقلالی ها با اینکه می دانستند خوب یا بد ، حق یا ناحق و هر یای دیگری ، باید مقام غیر اولی را بپذیرند (!) باز دست بردار نبودند و تاریخ را ورق زده و کوروش را از قبر بیرون می کشیدند ، ولی چه می شود کرد اقبال عمومی وقتی به سوی تو باشد ، باید با حسادت اطرافیانت بسازی !! منظورم تیم پرسپولیس و هوادارانش هستند که بخاطر این قهرمانی زودهنگام باید عقده های اطرافیان را تحمل بکنند !!!

 

و آممممما تراکتورسازان که در محدوده شهر تبریز ، رقیب دیرین و خونی ماشین سازان بشمار می رود ، نه تنها از دسترنج خود بهره ای نبرد بلکه دسترنج دیگرانی که جدول را به نفعشان ورق می زدند را هم تباه کرد !! تیم بی ادعای گسترش فولاد در یک بازی نفسگیر در مقابل استقلال با انگیزه ؛ با انگیزه تر بازی کرد تا سهم استقلال از امتیاز بازی یک از سه باشد و فاصله اش با تیم تراکتور سازان نگران کننده نباشد ، ولی تراکتور خود کاری کرد که برای بازی بعدی هم احتمال شکست اش را حتمی کرده باشد !! 3 گل و دو اخراجی و چند محروم و باحتمال زیاد بازی های بدون تماشاگری که بخاطر تخریب ورزشگاه بدست تماشاگران بافرهنگ و فهیم اش در انتظارش می باشد و کوپن هایی که یکی یکی دارند می سوزند!!

 

سنگین تر از سه گلی که تراکتوری ها در تبریز خوردند ، سرسلامتی مرفاوی به قلعه نوعی بود و آرزوی موفقیت در بازی های پیش رو !! از تماشاچی های فهیم و بافرهنگ تراکتورسازان که غالبا از اطراف به تبریز می آیند هر چه بگوئیم کم گفته ایم ، فهم و فرهنگی که برای خروج از استادیوم و رسیدن به در خانه شان باید چند هزار مامور لباس دار و بی لباس آنها را بدرقه کنند و گهگاهی هم با باتوم توی سرشان بزنند !!

 

دیروز روزنامه ی منطقه ای سرخاب که از طرفداران رسانه ای تیم تراکتورسازان می باشد ( بخاطر اینکه اصولا روزنامه ها از حزب باد هستند و بطرف روی کرد اکثریت می وزند !! ) ، در صفجه ی اول خود یک عکس رنگی از بازی تراکتورسازان گذاشته بود و تیتر زده بود که " تراکتور ، آب و روغن قاطی کرد !! " این از رسانه ی طرفدار تیم ، ببینید منِ طرفدار ماشین سازی (!) چه بلایی سر هواداران می آورم ...

 

تیم ماشین سازی - شهرداری با خیال راحت در ته جدول ایستاده است و حتی قبل از قهرمان زودرس لیگ ، سقوط زودهنگامش به دسته یک قطعی شده است !!!

 

  • دا دو

نظرات  (۱)

سلام  هنوز اتفاق خاصی رخ نداده !! البته نه در متن  بلکه در حاشیه . که همه این فوتبال حاشیه است و بس . همان بد اخلاق ها و بد اعصاب ها بقول شما تازه اول کارشان است . بعد از اینکه در هفته قبل در ورزشگاه بنیان دیزل استارت حوادث ورزشگاه قم را زدند که باعث باخت همه چیز شد اینبار در تدارک بازی ماشین و پرسپولیس در تبریز که توام با جشن قهرمانی پرسپولیس در مقابل چشمان رقیب بد اخلاق و بد اعصاب خواهد شد و هقته دیگر ترش هم مصاف استقلال و تراکتور ( شما بخوانید  مصاف قلعه نوعی و رحمتی ) که همش حاشیه و بداخلاقی و بد اعصابی است و بس و حوادث دیگری از این دست .....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی