یادداشت های دادو

تفوووووت !؟

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

امروز یک آماری باید رد می کردم ... همکاری آمد و یکسری اصلاحیه مصرف مواد از من خواست !! قبلا کمی قیمت تمام شده خواسته بودم ؛ قرار شد بیاورد تا منهم به خواسته ی آنها عمل کنم !!

 

برگی که آورد را برداشتم و بلافاصله عددی را نشان داده و گفتم : " این مورد اشکال دارد ! " خودش هم فهمید ... گفتم : " از ده عددی که آورده اید یکی اشکال دارد ، می شود 10 درصد ایراد !! ما برای 5 درصد ایراد باید به زمین و زمان جواب بدهیم !! "  رفت و اصلاح کرد و برگشت ... زیاد مهم نبود !؟ مثل این بود که در محاسبه ی مساحت ترکیه فقط قسمت اروپائی لحاظ شده باشد !!!! کمی شوخی شوخی حرف جدی زدم ...

 

حالا آمده بود برای اینکه اصلاحیه ها را بدهم ...

در مورد حرفهایی که زده بودم ، مِن مِنی کرد و گفت : " البته در مورد قیمت اشتباه محاسباتی شده بود و فکر نکنید از عدم صداقت بوده باشد !! "

گفتم : " همه ی ما در این مورد درست کار می کنیم و مقصر اصلی کسی ست که کارش افتاده گردن ما !! "

گفت : " وضعیت عمومی کارخانه اصلا خوب نیست !! "

گفتم : " صاحاب ندارد برای همین است ، فعلا کم کاری ها از جیب دولت حساب می شود ، اگر صاحب داشت ، نمی گذاشت پول هایش اینطور هدر بشود !! "

گفت : " یعنی اینجا به بخش خصوصی واگذار بشود ، درست می شود ؟ "

گفتم : " دقیقاً ... وضع ما می شود ثل وضعیت فعلی کارخانه و وضع کارخانه می شود مثل وضع فعلی ما !! "


حیفم آمد این اعتراف تاریخی را ثبت نشده رد بشوم ...

 

  • دا دو

نظرات  (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
البته ایشان صاحب اصلی هستند و جایگاه خیلی ها را تغییر خواهند داد ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی