یادداشت های دادو

سوم شخص خائن !!

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ب.ظ

 

او ...
همیشه خائن ، همیشه مقصر ، همیشه کم کار و ...... !!
 
در هر جلسه ای که بنشینید ، این اوست که در همه جا گند کاشته است !! حق مردم را ضایع کرده است ، وقت کارخانه را هدر کرده است ، پول مردم را خورده است ، با آرای مردم بازی کرده است ، خوب درس نداده است ، موقع عمل کلیه را جای کیست برداشته است ، موقع تصادف قطار اتاق کنترل را رها کرده و رفته بود برای خوردن املت با همکار دیگرش و ... خلاصه اینکه همه مشکلات کشور از حضور پررنگ و غائب اوست !!
 
این او کیست !؟ این او که همیشه ردی از او هست و هیچگاه حاضر نیست کیست !؟ چرا نمی آید از خودش دفاع بکند ؟ نمی آید یا نمی تواند بیاید !؟ چرا نمی تواند پیش من و تو آمده و باتفاق هم ما بشویم !! شاید هم او یکی از " ما " می باشد !! تا دیروز یا " من " بود و یا " تو " ، حالا که نیست شده است " او " ... آیا وقتی چشم در چشم هم باشیم باز هم او خواهد بود !؟!؟
 
کوچکتر که بودیم یک او وجود داشت که همیشه حاضر بود و همیشه غائب از نظر ... همه جا بود و عالم محضر او بود !! شروع با او بود و پایان با او ... همه جا عنایت او بود !!
 
ولی این بی عنایت همیشه مقصر ، فقط بخاطر اینکه پیش ما نیست ، او شده است !! و ذاتا با آن او خیلی فاصله دارد ( البته شاید هم خیلی نزدیک به او هست و ما از آن او خیلی دور افتاده تشریف داریم !! ) بهرحال این او آن او نیست ؛ حداقل دلمان خوش است که یک اوئی هست که هزار و یک اسم خوب دارد و یک عالمه خوبی و از همه بیشتر صبر !!
 
  • دا دو

نظرات  (۳)

سلام، 

جلو آینه شاید ببینیمش!!
پاسخ:
سلام
آینه ی خودمان را نمی دانم ولی در آینه ی افکار دیگران ، چرا که نه !!
سلام

ای لعنت و هزار لعنت بر  "او" ی لعنتی ...
پاسخ:
سلام
آمین
درضمن!
مخلص این یکی "او" هم هستیم ولی گاهی طاقتمان طاق گشته، از صبر زیادش حرص میخوریم!!
پاسخ:
سلام
صبرش اگر کم بود دعاهای بندگانش بساط هستی را برمی چید !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی