یادداشت های دادو

راهها و رفتارها ...

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

برخی در زندگی بدنبال نتیجه می دوند و برخی بدنیال زندگی می دوند ؛ اگر زندگی به غایتی منتج شود ، آنها که بدنیال زندگی می دوند از بهترین راه به آن غایت خواهند رسید و چه بسا کسانی که بدنبال نتایجی مغایر با روح زندگی می دوند در غایت زندگی ،‌ راه خود را بسیار دورتر و جداتر خواهند یافت ...

 

برخی ورزش را ادامه می دهند برای قهرمان شدن و چه بسا کارهای خطرناکی در رسیدن به هدفشان انجام بدهند که یک عمر آنها را زمینگیر بکند و بعد از رسیدن به هدفشان باقی عمر را در حسرتی بزرگتر سپری بکنند ، البته آنها حق دارند و فریفته معدود کسانی هستند که از راه قهرمانی به مقام و ثروت چشمگیری رسیده اند و خودشان هم می دانند که این تعداد معدود شامل یک از هزار مشتاقان این راه هستند !!

 

ولی برخی ورزش را بخاطر ورزیدگی ادامه می دهند و در هر زمینه ای که فعالیت بکنند از این ورزیدگی استفاده می برند، این طایفه بندرت طعم قهرمانی را می چشند ولی رضایتی که از فعالیتهای خود دارند بمراتب از سایر ورزشکاران بیشتر است !!

 

برخی ها هستند که در رسیدن به هدفهای بلندپروازانه ی خود یادشان می رود چه حقوقی بر ذمه ی خود از بابت دیگران اضافه می کنند و یا چقدر بدهکار دیگران می شوند و گمان می کنند برای رسیدن به هدف و نتیجه ای که دلخواهشان هست ، دیگران باید این هزینه ها را بپردازند !!

 

برخی از دیگران برای موفقیت خود هزینه می کنند و برخی در راه دیگران هزینه می شوند ؛ و چه بسا در غایت زندگی گروه دوم موفقتر و طلبکارترند و گروه اول ،‌شکست خورده و بدهکارتر !!

 

  • دا دو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی