یادداشت های دادو

سیبی که فرو افتاد ...

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ
آورده اند که سیبی افتاد و چون دانشمندی زیر آن درخت بود (!) قانون جاذبه ی زمین را کشف کرد !! از این سیب ها هزاران سال است که می افتد !! اگر روی سر من می افتاد ، میمیک صورتم لبریز از رضایت می شد و آن را قسمت می خواندم ...
 

البته دیشب برادرم سهم خرمالوی ما را آورده بود و با دیدن خرمالو یاد آن خرمالوی کالی افتادم که یک روز در حیاط شان روی سرم افتاده بود و نه تنها از شوک افتادن آن که از درد افتادنش ، همیشه خرمالو در ذهنم حک و ماندگار شد !!
 
یکی از همکاران در مورد قانون جذب و جذابیت اش در دنیای مجازی سخن می گفت و یکی از همکاران گفت که من همیشه ناملایمات و بدبختی ها را بطرف خودم جذب می کنم ، ما این جذب را نخواستیم ، نمی شود یکی به ما قانون دفع را یاد بدهد !؟
 
گفتم : " یک قانون می شناسم به نام بی خیالی (!) وآمما در مورد قانون جذب !؟ سیب وقتی سر نیوتن افتاد ، قانون جاذبه ی زمین را کشف کرد و نه جذابیت خودش را !! ممکن است محیط کار و زندگی یک نفر مستعد جذب بدبختی باشد و خود فرد بدلیل قرار گرفتن در آن شرایط محیطی به خودش مشکوک باشد !! شما راه درست زندگی ات را ادامه بده و ناملایمات را به حساب جذابیت اطرافت بگذار و اگر دیدی نمی شود به جای خودخوری ، شغلت ، محیط زندگی ات و یا پارامترهای دیگر را تغییر بده ... "
 
===


 
هجوم نور !!
 
  • دا دو

نظرات  (۲)

  • علیرضا غفاری
  • سیبی که فرو افتاد 
     و جاذب ای که کشف شد
    خخخخخخ
    سلام بر همشهری دادو

    خوب شد زیر درخت(!!) هندونه ننشسته بودین ها !!

    من یه چیزی بهم ثابت شده و اونم اینکه افرادی که منفی باف و منفی نگر هستن همیشه بدبختی و بلا رو جذب میکنن !!! ولی در صدد تغییر هم نیستن، یعنی اشکال رو در خودشون نمیبینن که بخوان تغییری ایجاد کنن !!

    عکس هم مثل همیشه زیباست
    دریای نور ....


    پاسخ:
    سلام
    راستی اگر هندوانه سر نیوتن می افتاد به چه کشفی می رسید !!؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی