یادداشت های دادو

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی ...

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ


 

 

 

  • دا دو

نظرات  (۲)

سلام مجدد و تبریک مجدد

به به چه  پذیرایی با سلیقه ای ...
امیدوارم 120 سال زنده باشید کنار عزیزان با عزت و سلامتی انشاالله و انار و انگور و "شووی" میل بفرمایید ...
پاسخ:
سلام
ممنون ...
۱۲۰ سال بعد از این یا با این !؟!؟ خیلی مهمه هاااااا
شووی را خوب آمدید ... یک جعبه از من طلبتان !!(‌البته آمدنی خودم می آورم ... با پست که نمی شود شووی فرستاد!!‌)
ما یک استاد داشتیم هم سن و سال شما که تولد و تبریکِ تولد را شدیدا مسخره و بی اهمیت می دانست. دلایلی هم برای خودش داشت. یک دو قطبی بین دانشجوها درست کرده بود و ملت تا چندوقت له و علیه این مراسم، بحث و جدل می کردند. یکبار به یکی شان گفتم: به خاطر چیزی که خودِ خدا بعد از ساختنش، به خود تبریک و آفرین و دست مریزاد گفته، بیخود بحث نکنید. کافی است به خدا اقتدا کنید و لااقل سالی یکبار به بعضی ها یادآوری کنیم که چقدر وجودشان جای آفرین و صدآفرین داشته.. این تبریک و یادآوری، خودش یک امر به معروفِ لطیفِ زیرپوستیه به گمانم. تبریک می گم و امیدوارم عمرتون پر از برکت و خیر باشه براتون..
پاسخ:
سلام
بستگی دارد یکنفر چگونه به قضیه نگاه می کند !! ولی واقعیت این است که این قبیل تولد گرفتن ها بنوعی سنت اجتماعی شده است تا مردم دست به جیب شده و جیب یکعده را پر بکنند !! اگر از باب گرامیداشت و آفرین به خلقت و تشکر از فرصت زندگی باشد فوق العاده زیباست و هر روز که چشم بر صبح می گشائیم می توانیم شاکر و خوشحال و آفرین گو باشیم !!
این روزها برای بچه ها تولد می گیرند و چهار تا همکلاسی اش می آیند و چهل نفر مهمان ضمیمه هم می آیند و سرشان به همدیگر و کسانی که نیستند گرم می شود و بجای گرامیداشت روز تولد می شود شوی لباس خانم ها و بچه ها هم که گوشه ای مشغول بازی می شوند ... و مصداق امر به منکر می شود !!
سلامت باشید و پایدار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی