یادداشت های دادو

شکار در شب

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

دیشب قرار بود بهمراه خانواده برادر برویم شاهگلی ( ائل گلی سابق ) برای قدم زنی و هواخوری !! تا پای قرارگذاشتن برسیم ما خودمان یک عالمه قدم زنی کرده بودیم ؛ قرار را هم گذاشتند برای ساعت 23.30 شب !!

 

طبق معمول من برای رفتن به شاهگلی ، چشم بسته شاکی تشریف دارم !! از همان دوران جوانی با فرهنگ رایج در اطراف استخر وسط این پارک میانه ی خوشی نداشتم !! عدم تمایل ، به تنهایی ، می تواند نصف انرژی آدم را تحلیل بدهد ، با نصفه ی مانده چه تفریحی می شود کرد را خدا می داند ...

 

بوی تند سیگار که تقریبا از هر طرفِ ازدحام می آمد ، حالم را به هم می زد ... یک نیمچه ناراحتی معده هم داشتم و حرصی که از دست سیگار بدستان می خوردم ، درد معده ام را تشدید می کرد ، می دانستم اگر حساسیت نشان ندهم تاثیر کمتری خواهد گذاشت ولی نمی شود دید و نخورد !!

 

کمی بعد حواسمان بطرف شمعدانی های باغچه ی دور استخر جلب شد ، هنوز از قرار مداری ها خبری نبود ، هوس کردم چند تا عکس بگیرم ؛ از نوع عکاسی در شب !!

 

دوربین را روی سکوی سیمانی بغل باغچه گذاشته و یک تنظیمات خیلی ساده و کیلوئی کرده و عکس گرفتم ؛ البته نه به این راحتی !! حداقل 20 ثانیه زمان لازم بود تا باندازه ی کافی نور جمع بکند و در این مدت مردمی که عبور می کردند با نگاه های کنجکاوانه به من که مراقب نیافتادن موبایل بودم ، نگاه می کردند ...

 

عکس اول خوب بود ولی نامیزان و برای همین چند بار عکس گرفتم و بالاخره یک چند تایی شکار کردم ، برای یک موبایل کمی هم زیاده بود ، آنهم با رقص نوری که روی ساختمان بود و نورهای اضافی که برای دوربین موبایل ایجاد مزاحمت می کردند !!

 


 


 

بعد مهمان ها رسیدند و با آنها کمی قدم انداختیم !!! و کمی در مورد فرهنگ نهادینه شده در اطراف استخر حرف زدیم ... کاش می شد در کنار برنامه های " تبریز 2018 " یک فکری هم به حال این نقطه از شهر که تقریبا جذابترین نقطه برای هر مسافر می باشد بکنند ، مطمئنا بیشتر از مسافران ، خود شهروندان از آن لذت خواهند برد ...

 

کمی بعد که تقریبا خیلی دیر شده بود ، ساعت ها را یکساعت عقب راندند و دوباره به نیمه شب افتادیم !!

 

  • دا دو

نظرات  (۳)

سلام
هرچند من با عکس میانه ی خوبی ندارم اما این عکس ها رو تحسین میکنم. دقت و سلیقه ی خوبی در اینها هست.
پاسخ:
سلام
عکس خوب است ، مثل سایر چیزها !! ولی در برخوردی معقول !!
ممنون
سلام

عکسها بسیار زیبا هستن، ممنون
من به تجربه دریافتم که برای درد معده، حفظ آرامش بهترین دارو ست ...
پاسخ:
سلام

دقیقا ... باید مواظب معده بود و آرامش !!
سلام
عکسها خیلی زیباست عین کارت پستالها شده ، دستتون درد نکنه.
پاسخ:
سلام
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی