یادداشت های دادو

امام زاده تبریز و متولیانش !!

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

امروز باتفاق یکی از دوستان که اخیرا بازنشسته شده اند قرار یک دور داخل شهری گذاشتیم !! البته ۲۵ مرداد هم از همین نوع قرار با هم گذاشته بودیم و دقیقا همین برنامه ای که امروز اجرا کردیم را نتوانسته بودیم اجرا بکنیم ...

 

۲۵ مرداد ماه بود که باتفاق این دوستم مشغول ددر داخل شهری بودیم و برای اینکه بی هدف خیابان ها را دور نزنیم و هدفمند اتلاف وقت کرده باشیم ، من پیشنهاد دادم برویم و سری بزنیم به محل « سومین سمپوزیوم مجسمه تبریز » !!! کسانی که در ده روز گذشته در تبریز بوده باشند ؛‌چه بعنوان مهمان و چه سکنه ی شریف لابد در هر خیابانی بنرهای تبلیغی این مسابقه ی بین المللی که سازمان زیباسازی شهرداری متولی آن می باشد را دیده اند ؛ شاید بیش از ۲۰۰۰متر بنر برای آگاهاندن و اطلاع رسانی به همه جا زده اند !!! بالاخره شهرداری است و گوی و میدان شهر دست خودش !!‌ نوش جانشان باشد ؛ حتی اگر فاکتور را برای ۵۰۰۰ متر بنر رد کرده باشند !! بقول شهردار که در تبرئه مختلسین مخلص شورای شهر و شهرداری گفته بود شما به مبالغ زیرمیزی و رشوه ها نگاه نکنید به حجم کارهای انجام یافته توجه کنید !!

 

القصه آن روز افتتاحیه بود و ما طبق آن آدرس رفتیم و محل مورد نظر را پیدا نکردیم (!!)‌ یکی دو دور اضافی هم حوالی آن آدرس زدیم و حتی در خروجی یاغچیان به اتوبان کسائی از دو فروند پلیس که زیر آفتاب کلافه شده بودند آدرس را پرسیدیم و جواب منفی شنیدیم !!! گفتیم شاید امروز افتتاحیه است و قرار است روبان را عصر پاره بکنند و ما زود رسیده ایم !! از آنهمه بنری که در دورترین نقطه ی شهر زده بودند در حوالی محل برگزاری اثری نبود !!


هفته قبل تیرمان به سنگ خورده بود و دیروز دوستم که در دفتر روزنامه کار می کند از من خواست سری به آنجا بزنیم و گزارشی تهیه بکنیم همراه با عکس ... توفیقی شد و دیروز نتوانستیم برویم و امروز با همان همکار قدیمی راه افتادیم تا برویم و ببینیم این مجسمه کارها کجا هستند !!

 

باز طبق آدرسی که روی بنرها بود رفتیم و همان مسیر هفته قبل را دور زدیم و در انتها سوار اتوبان کسائی شده و از ورودی شاهگلی (‌ائل گولی سابق !!‌)‌ وارد محوطه سمپوزیوم شدیم !! یعنی هر کسی بخواهد با آدرسی که شهرداری داده است برود سمپوزیوم را پیدا بکند باید چند دور از اینطرف به آنطرف اتوبان برود و بعد در حالیکه فاتحه میخواند به ارواح آدرس دهنده بیاید و وارد محوطه محل سمپوزیوم بشود !!

حالا من آدرس صحیح را می نویسم تا با آدرسی که در بنر زده اند مقایسه بکنید ؛ اتوبان کسائی بطرف آذرشهر - ورودی شاهگلی (‌ ائل گولی سابق ) این عکس هم شاهد آدرسی که من می دهم:

 

 

  • دا دو

نظرات  (۱)

  • همطاف یلنیز
  • سلام سلام
    سالهای سال، محله سابق ما در مشهد به ابتدای سجاد معروف بید (فلکه راهنمایی به سمت سجادشهر)بعدها شدیم بلوار دستغیب و چهارراه جداکننده ما شد انتهای سجاد!
    .
    الان هم که چندسالی است ساکن گلبهاریم از این متولیان غیربومی (کارکنان خدوم دولتی غیرساکن) از این شاهکارها زیاد دیدیم. خوو یکی نیست بگوید لااقل یه تحقیق سرپایی محلی بکنید بدانید پشت تریبون غلط و اشتباه افاضات نفرمایید و ...
    خوو حالا کو عکس های هنرمندان و آثارشان؟

    پاسخ:
    سلام
    عکس و گزارش که مبسوط است و مجال جداگانه می طلبد !! این پست از شدت عصبانیت و بخاطر رعایت اصل « غلط آدرس دادن » منتشر شده بود !!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی