یادداشت های دادو

آسمان این روزها ...

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

در اخبار فکاهی چنین نقل می شود که آسمان تبریز را رشتی ها هک کرده اند !! از نیمه خرداد به بعد بطرز غیرمنطقی در اینجا باران می بارد !!

 

باران برای ما در دو بازه ی زمانی از سال ، تعریف منطقی دارد ... یکی از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت که طبق ماههای سریانی به آن " نیسان " می گویند و موسم باران بهاره می باشد و دیگری در ابتدای پائیز !! در این زمانها باران ببارد منطقی است و در غیر اینصورت با منطق ما همخوانی ندارد !!

 

اخیراً مردم برای توجیه باران های اخیر دست به دامن انواعی از توجیهات فرازمینی و فراتکنولوژیکال شده اند !! تکنولوژی " هارپ " که هر چندی روی آنتن ها می آید این بار وظیفه ی توجیه باران های غیر فصلی را به دوش می کشد !!! خیلی سال پیش با روی صحنه آمدن تکنولوژی " هارپ " بعنوان یک سلاح مخرب ، بازار انواعی از تخریب های ذهنی گرم شده بود و ناچاراً ما هم یک دوره در این زمینه گذراندیم ولی بعدها معلوم شد ما با حواشی مسایل بیشتر درگیریم تا با متن آنها !!

 

دیروز بعد از ظهر باتفاق یکی ا زدوستان ، یک دور نسبتا بزرگ در شهر زدیم تا بینیم ، آسمان قیمت مسکن در همه جا همینجور آبی و یک رنگ است !! از قرار معلوم قیمت ها تابعی از آسمان نیستند و بین آبی روشن تا سرمه ای تیره در حال کله پا زدن هستند !!

 

 

هنوز در مرحله ی جمع کردن دیتاها هستیم و کاری با نیک و بد ماجرا نداریم !! شهر بطرز ناجوری بزرگ شده و در حال گسترش است و در عین حال معنای غربت از میان رفته است ...

 

بعد از گشت و گذارهای طولانی و کسب اطلاعات در مورد انواعی از قیمت های دلبخواهی (!) ، راهی شاهگلی شدیم تا زیر درختان و در سایه ی خنک آنجا کمی وقت بگذرانیم تا به افطار برسیم ... هنوز نرسیده بودیم که باران شروع شد و وقتی داشت شدیدتر می شد ما زیر یک درخت بزرگ ایستادیم و باران هر لحظه تندتر شد ، کمی هم از باران عکس گرفتیم و بعد از باران طراوت به توان دو رسید و زیبائی ها هرچه زیباتر شدند ...

 

 


  • دا دو

نظرات  (۱)

سلام آب و هوای تبریز چن وقتیه کله پا میزنه ....
پس بلاخره مجبور شدین سرکیسه رو شل کنید وپاراها رو خرج کنیدبرا خونه  😁😀😃
پاسخ:
سلام
چون خیلی ها با داشته های زیادشان فقیرانه زندگی می کنند و ما با داشته های کم مان بزرگوارانه زیسته ایم ، برای همین خیلی ها فکر می کنند لابد خیلی خیلی زیاد داشته ایم ولی واقعیت این است که آنچه ما زیاد داشته ایم دل بود و نه پول !! در تهیه مسکن دقیقا ابتدای راه قرار داریم !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی