یادداشت های دادو

نقاشی ...

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 

 

  • دا دو

نظرات  (۲)

آقا این واقعا نقاشیه ؟
من که فکر میکنم عکس باشه
خیلی طبیعیه
من فکر میکنم فقط ورق کاغذ نقاشیه
لیوان و سرامیکها عکسه
 
هنر خودتونه ؟
پاسخ:
ما و اینهمه هنر !؟!؟ محاله محاله ...
یک سایتی هست که گهگاه برخی نقاشی های سه بعدیش تماشایی تر از بقیه هستند ...
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    .
    با اجازه دادو خان
    نگین بانو فکر شما درسته ( لیوان و سرامیکها جزو نقاشی نیستند بلکه تکمیل کننده آن هستند)
    پاسخ:
    سلام
    من از بس از این نقاشی ها دیده ام به سرامیک و لیوان هم می توانم شک بکنم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی