یادداشت های دادو

اولین سحری ...

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ق.ظ

 

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/3/27/81635_846.jpg

 

  • دا دو

نظرات  (۶)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    اولین سحری متاهلی :))
    لازم شد بیایید بگویید برنامه کوه شبانه را چطور برگزار می کنید
    پاسخ:
    سلام
    به بحث روز اشاره کرده اید !!
    اصولا تاهل باید در زندگی یک نقطه ی قوت بحساب بیاید ولی در فرهنگ ما توصیه ی متاهل شدن برای ایجاد و تقویت یک نقطه ی ضعف بکار می رود ، با این حال ما ایستاده ایم !!
    از امشب برنامه ی کوهنوردی طبق سالهای قبل راس ساعت 10/30 برگزار خواهد شد ، سالهای قبل نیز نیت برای اجرای حداکثری بود ؛ یعنی تا جایی که امکان داشت !! برخی سالها این حداکثری تا 28 شب هم برگزار شده بود و برخی سالها تا 20 روز ...
    سلاااااام:-) با هزارتا لبخند
    من از یه ددر خیییییلیییی باحال برگشتم، امتحانامم تموم شدن، الانم روزه تشریف دارم و غش کردم. امسال میخوام همه روزه هامو بگیرم:-) 
    تو عکسم نوشته شهر رمضان انزل فیه القرآن لناس وهدی الفرقان.. فک کنم بعضیاشو جا انداختم، آره؟اووففف این سخت بودا
    پاسخ:
    سلام
    اینکه نشد !؟!؟ باید تعریف کنید کجا رفته بودید ددر ... لازم هم شد عکس بفرستید
    ایشالا بتونی همه روزها را با راحتی روزه بگیری ، سخت است و لذتش در همین سخت بودنش است ...
    نوشته آیه ی قرآن است ، اگر هر روز کمی قرآن بخوانی خیلی زود به این آیه می رسی ...
    اواااااا.. آقای دادووو؟؟؟ شما عروسی کردین؟؟؟
    پاسخ:
    نعععععععععع ...
    ما ازدواج کرده ایم.
    آخه چرا عروسی کردین؟ پس مامان تون چی میشه؟ تنهاش گذاشتین رفتین؟ اون خانومه قدر شما رو میدونه؟ اصن کی عروسی کردین؟
    پاسخ:
    بزودی ، ایشالا ...
    ببخشید.. ینی منظورم این بود که مبارک باشه، قول بدین هروقت دخترتون به دنیا اومد عکس شو برام بذارید، باشه؟؟ امشب تو افطارم آرزو میکنم خوشبخت باشید با هم دیگه، با سه تا بچه:-) بچه ی یه دونه ای به درد نمیخوره ها گفته باشم. همیشه غصه میخوره
    بعدا براتون میگم کجا رفته بودم باشه؟ الان گرسنه م یه عالمه، شما هم که یهویی عروسی کردین، احساس میکنم یه شکل دیگه شدین برام.. اگه تو عروسیتون بودم میفهمیدم خانومه مهربونه یا نه، مواظب تون هست یا نه.. 
    پاسخ:
    ممنون ...
    برای عروسی دعوتت می کنم ، ببینم می آیی یا نه !؟ بالاخره یکی باید باشه که طرف منو بگیره !!
    آقا من اون طرف تبریک گفتم با توجه به کامنت دوستان این طرف هم تبریک میگم!

    امیدوارم خوشبخت و سعادتمند باشید و کانون زندگیتون همیشه گرم و پر فروغ باشه انشاالله..
    خوشبخت اون خانمی که کنار انسان فهیم و والایی چون شما زندگی میکنن و وای به حال ایشون اگه بخوان با شما بحث کنه که عممممراً فائق بشن به شما !!!
    (البته قدیمیا اینا رو میگن نمک زندگی!!)

    به نظرتون من ایمانم ضعیفه که ماه رمضان رو جدا از ماههای دیگه نمیدونم؟
    یعنی همه ماههای سال به نظرم مهمانی خداست
    چرا که نعمتهای سخاوتمندانه اش همیشه برقراره ما هم که همیشه مهمان این خوان کریمانه هستیم ...

    عباداتتون از هر نوع و در هر حالت قبول درگاه حق انشاالله ...
    پاسخ:
    ممنون ... لطف دارید
    همه ی ماهها در زندگی ما می گردند و ما در آنها می چرخیم ... برخی روزها و ماهها بدلایلی بر دیگر روزها و ماهها برتری داده شده اند ؛ البته نه از طرف ما که از طرف آنکه دوست دارد لطفش را با ضریب بالاتری شامل حال بندگانش بکند ...
    همچنین از شما ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی