یادداشت های دادو

نقش عشق ...

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

 

 

  • دا دو

نظرات  (۳)

سلااااااااااااااااام آقای دادو
کسی که از عشق خالی شد فسرده است
گرش صد جان بود بی عشق مرده ست.

حافظااااا
یه عالمه لبخند خوشحالییییییی.. فقط یه ذره سخت بود این یکی، ولی من شعرم خوبه.
فردا مسابقه شنا دارم دعا می کنید اول بشم؟؟ بعدش برم استانی و کشوری و جهانی؟؟؟ خییلییی استرس دارم
پاسخ:
سلام
من دعا می کنم ولی تو هم حواست جمع باشد ...
شعر نظامی را توی روز روشن به حافظ می بخشی که چه شود !؟!؟
:-):-) وایییییی خیلی خندیدم... شاعرش و ندیدم اصن، آخه شبیه شعرهای حافظ بود. مثلا گفتم شعرم خوبه ها. هروقت از خودم تعریف میکنم بدتر سوتی میدم. 
پاسخ:
(‌چشمک )
از برکات فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی هم این است ک ما بیدار میمانیم و وبلاگ دادو ر یکی یکی ورق میزنیم.
هرگز نمیرد آن ک دلش زنده شد ب عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما...
پاسخ:
منهم نیم ساعتی تماشا کردم و بیخیال شدم ...
همان عشق بهتر است !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی