یادداشت های دادو

احوال پرسی ها

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۶ ب.ظ

گفت : احوالت چطور است ؟

گفتمش : عالی ست

                        مثل حال گل !

.

.

.

حال گل در دست چنگیز مغول !!!

 


من یک دوستی دارم که وقتی از من می پرسد :‌حالت چطور است ؟‌ جواب می دهم :‌ مثل حال شاه !! کمی مکث می کند و بعد می پرسد :‌ کدام حال شاه ؟ می گویم :‌ مثل وقتی که در مصر داشت جان می داد !!‌ می خندد و می گوید :‌ پس ... خدا خودش بدادت برسد !! (‌البته این یکی از حالات شاه است هااااااا )


(‌- :‌ نه کئفده سن ؟

- :‌ شاه کئفینده !!

...

- :‌ شاهین هانچی کئفی ؟

- :‌ میصریده جان وئرن حالی !!

...

- :‌ اوندا ... آللاه ائوزی کومکین اولسون !!)



نوشته ی بالایی را که از قیصر امین پور است را برایم فرستاده بودم ،‌ یاد داستان خودم افتادم !!

 

  • دا دو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی