یادداشت های دادو

عید مبعث مبارک

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ

 

 

  • دا دو

نظرات  (۶)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    عید بر شما هم مبارکا
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    .
    او آمده است تا من و تو بهترین شویم...
    پاسخ:
    او آمد تا ما بهانه ای برای بد بودن نداشته باشیم

  • طنازخانوم جون
  • سلااااااااااام (یه عالمه لبخند خوشحال)
    عیدتون مباااااارک..(بازم لبخند)
    این یکی خیلی آسونه خوندنش، از اون سختا بذارید برامون.. کیف میده
    پاسخ:
    سلام
    حتما ...
    سلام عیدشما هم مبارک
    دادو همه طناز خانمها همینجوری طنازنا.....😄😉
    یادش بخیر منم یه دوس به اسم طناز داشتم همینجور باحال و دوس داشتنی
    پاسخ:
    اسم روی رفتار خود آدم تاثیر دارد ... مخصوصا اگر فرد با اسم خودش رابطه ی خوبی داشته باشد ... مثلا اگر من دختر بودم اسمم ملوس می شد !!!!!
    وااااییییییییی خدااااااا چقد خندیدم.. اه من شکلک لازم دارممممم..
    خخخخخخخخخ
    دادوی ملوسسسسسسس... هاهاهاها...
    به قول مامان بزرگم خدا نگیره شما رو از ما... (وااییی یه عالمه خنده

    به قول رامبد شما خیییییییییللیییی باحالی
    پاسخ:
    خیییییییییلللللللیییییی !!
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    سلام
    احتمالا این آجرهایی که اینجا چیده اید ، در کامپیوتر شما نقش گل را بازی می کردند !؟!؟!؟
    اجر کجا بود دادو؟؟؟خنده های عمیقی که داره از چشاش اب مییادش
    پاسخ:
    تقصیر از من نیست که ، قبل از آیکون باید چیزی می نوشتید تا رابطه ی آن با آیکونی که برایم مشخص نبود را حدس می زدم !! من آنها را مثل دیوار چین می بینم !!!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی