یادداشت های دادو

ضدحال ها !!

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

سر سال آدم می رود چند وبلاگ تا ببیند چه خبر است ، بعد می نشیند با آب و تاب چند سطری کامنت می نویسد و تازه موقع ارسال می بیند ، یک سنگ بزرگ گذاشته اند سر راه !! کامنت نوشته ام موقع ارسال پیام می دهد که ارسال کامنت های تبلیغاتی ممنوع !!

مخصوصا صاحب این بلاگفا که نمی دانم چرا اینقدر جرات ندارد تا مثل ریوزو (شوهر اوشین) برود خودکشی بکند ؛ مخصوصا بعد از اینهمه گَندی که بالا آورده است !!  یک عالمه اطلاعات و نوشته های مردم را پراندند و یک عذرخواهی ساده (!) که مثلا چه دردی را دوا بکند !!

این یعنی ما عصبانی هستیم !!

 

  • دا دو

نظرات  (۴)

خب کامنت تبلیغاتی نفرستین! سنگ بزرگش کجاس؟ :|
پاسخ:
سلام
من تبریک عید فرستادم ، این کجاش تبلیغاتیه !!؟
  • طاها میرویسی
  • صد رحمت به بلاگ خودمون بلاگفا خیلی بد بود!!
    پاسخ:
    سلام
    البته بعدها بد شد ...
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    دادو خان! یعنی شما تازه متوجه شده بیدید!!(شکلک بدجنسی +زبان درازی)
    یکی از اشکالاتی که به بلاگفا می گرفتند همین نپذیرفتن کامنت های بلاگی ها بید ها
    .
    البته بلاگ هم جبران کرد و با نرم افزار مهاجرش کلی و اندی از بلاگفایی ها رو که خانه بدوش بیدند اینجا ساکن کرد...
    .
    هنوز هم عصبانی هستید آیا؟
    خبرا؟

    پاسخ:
    سلام
    من امروز هم رفتم جایی کامنت بگذارم که با همان مشکل روبرو شدم ...
    نه دیگه عصبانی نیستم ؛ پذیرفتن بدبختی مقدار زیادی از عصبانیت را کاهش می دهد ...
    سلامتی و بدو بدو و ...
    سلام
    اگه کامنت رو کپی بگیرید و به چندجا همون رو بفرستین هرزنامه شناخته میشه ... 
    البته من بلاگ رو میگم نه بلاگفا!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از راهنمایی تان ... من دوست دارم برای هر شخص کامنت مجزا و مخنص خودشان را بنویسم !!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی