یادداشت های دادو

سال نو ... راه نو

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

سلام

عادت دارم به این سلام دادن ها ... سلامی که برای فرد خاصی نیست و در عین حال برای همه می باشد .

چند ساعت پیش ، همین سالی که گذشت !! تصمیم گرفتم تا در سال نو بجای خانه تکانی ، محله تکانی بکنم !! سال 94 پایانی بر دوره ای از زندگی بود و از سال 95 در دوره ای جدید ، کتاب هستی را ورق خواهم زد ... این وبلاگ شاید در حال و هوا با قبلی ها فرق داشته باشد ، شاید دو نویسنده داشته باشد ، شاید کم حرف تر بوده باشد ... همه ی اینها حدس است ، با دادو نمی شود چیزی را پیش بینی کرد !!

دوست ندارم مطالب قبلی را به اینجا انتقال بدهم ، اگر نیاز بود به آن مطالب لینک خواهم داد.



  • دا دو

نظرات  (۳)

سلام سلام
دوره جدید برایتان میمون* و پر از خیر و برکت بادا
(سال میمون است خوو ^___^)
پاسخ:
سلام
ممنون ...
دادو جان، نکته ی مثبت و قوی شما برای من نکته دانی و باسوادی و فهم خوب و دنیادیدگیتان است.
سر زدن ب شما ر دوست دارم.
امیدی ک در اینجا هم چون خانه ی قبلی، پیروز باشین.
پاسخ:
لطف دارید ...
امید که نوشتن همیشه دوام داشته باشد ...
سلام، سال نوتون مبارک..
نمی دونم کار خوبی بود یا نه، ولی وقتی خبری ازتون نشد، سرچ کردم و اینجا رو پیدا کردم. بهرحال ببخشید. مواجهه با جنس تجربه ها و دنیادیدگی شما برام مفیده. با آرزوی موفقیت.
پاسخ:
سلام
روزهای پر خیر و برکتی در پیش رویتان باشد ...
خیلی لطف کردید ...
اینجا آیکون ندارد و از مهمان ها بدون گل و لبخند پذیرائی می کنیم ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی