یادداشت های دادو

بار کج !!

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ب.ظ
اغلب فعالیت های ما به هدف هایی که آرزو داریم ختم نمی شوند و برنامه های ما در مقاطعی درجا زده و یا به فعالیت های وقت هدر کن و دلخوشی های بی پایه ختم می شوند ، شاید بزرگترین دلیل این باشد که در ابتدا دقت لازم را نمی کنیم و بار سفری که در پیش داریم را کج می بندیم !!
 

این شامل هرگونه برنامه ریزی و هدفی می تواند باشد ، از اهداف شخصی گرفته تا اهداف اجتماعی و حزبی !! از سنگ اول در بنای ماندن تا بار اول در سفر رفتن باید ، اصولی و درست بوده باشد !!! من آدمهای زیادی می شناسم که بجای برداشتن قدم اول در ابتدای راه ،سعی می کنند تا قدمهای بعدی را محکم تر بردارند ... مثلا بجای رفتن به کلاس و دیدن دوره های مقدماتی و تکمیلی عکاسی ، هزینه ی خرید یک دوربین فوق حرفه ای را به خود تحمیل می کنند !! شاید بنظر برسد که داشتن قدرت خرید بالا می تواند غلط اندیشی و کجروی های ابتدائی را پوشش بدهد ولی گاهی اوقات شناخت کجی اندیشه بهتر از پوشش دادن آن است و هرچیزی باید در جای خود صرف بشود و قدرت خرید بالا یک امتیاز ویژه است و حیف است که در پوشش دادن اشتباهات صرف بشود !!
 
امروز به خانه برادر بزرگم رفته بودم تا با آنها کمی پینگ پونگ بازی بکنم ، یک ساعتی قبل از ناهار و یک ساعتی بعد از ناهار با هم بازی کردیم ... قبل از ناهار بازی ما به گونه ای شبیه به میدان گذاشتن توانایی ها بود ولی بعد از ظهر وقتی با برادرزاده بازی می کردم ، بیشتر حالت آموزشی داشت و می دیدم که چگونه دارد تقلا می کند تا دانسته های غلط اش را دور بریزد و بازی را بر اساس قواعد درست اس ادامه بدهد ؛ تا هم ورزش بوده باشد و هم فعالیتی مفرح !!

یک فعالیت درست ورزشی و یا تولیدی زمانی که درست پیش برود در کنار موفق بودن می تواند نشاط آور و مفرح هم باشد و نشاطی که از این راه بدست می آید و تجربه می شود ، پایدارتر است ولی نشاط های کاذبی که در اجتماع سفارش و تزریق می شوند غالبا خسته کننده و بی روح هستند و پایداری لازم را ندارند !!
 
  • دا دو

نظرات  (۱)

سلام تااومدم حس گرفتم پست رو بخونم تموم شد آعععععععع 
چرا پس انرژی زا نیستن مطلبا 
پاسخ:
سلام
البته بخاطر برخی ملاحظات نصف پست را حذف کرده بودم ...
فعلا همه چیز تابعی از شرایط محیط است ، ایشالا درست می شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی