یادداشت های دادو

حال همه ی ما خوب است ...

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۴ ب.ظ

حال همه ی ما خوب است ،

باور کن !!

فقط دلخوشی هایمان را گم کرده ایم

و بیخود

همدیگر را متهم می کنیم !!

 

چند روز پیش یکی از دوستان مرا در یک گروه تلگرامی اد فرموده بود که نامش خیلی بامسما بود ؛ فرهنگ !! شما را نمی دانم من ازاین قبیل تعارفات بدم نمی آید و قلقلکی می شوم ؛ حتی اگر از پس پرده خبر داشته باشم !! خلاصه اینکه توی یک گروه بودم از اصحاب قدیم نهضت سوادآموزی و از این بابت و دیدن کسانی که سالهاست از آنها بی خبر هستم خیلی خوشبحال شدم ، البته کسانی هم بودند که همان سالها از آنها خوشم نمی آمد و باز بودند و فضای شیرین را تلخ می کردند و شاید هم بهتر بود و باعث می شد که زیاد شیرین زده نشود !!

 

یکی  دو نفری هم در گروه بودند که اسم های خاص روی خودشان داشتند و من آنها را نمی شناختم و هی حرفها را به سیاست و خیابان می کشاندند !! گاهی اوقات حق دادن به دیگران از گرفتن حق خود از دیگران سخت تر می شود !! برای حق دادن به دیگران باید وسیع بود ، باید به معنی تام کلمه عالم بود ، باید باندازه ی کافی قادر بود و در مهایت اینکه باید متعال و خدا بود وگرنه همان بهتر که خود را درگیر حق دیگران نکرد !! طبق معمول همه ی گروه ها ، یک عالمه کپی پیست کردن مطالب هم بود ... وارد بحث هایشان نشدم ، همه داشتند بلند بلند حرف می زدند و تنها یک صندلی خالی وجود داشت ؛ بنام سکوت ، که روی آن من نشستم !! از قدیم گفته اند : " چون غرض آمد هنر پوشیده دار !! "

 

===

 

دیشب یک فیلم دانلود کردم بنام " شمشیر اژدها " محصول سال 2015 ، از کارهای جکی جان !! امروز شب در خانه نگاهش کردم ... سراسر اکشن بود و توخالی و بی مغز و استفاده از عناوین و کلماتی که فقط در اذهان بی مطالعه می توانست جاخوش بکند !! هر کس پولی داده بود ، باندازه ی پولش در فیلم برایش حساب باز کرده بودند !! در تمام طول تاریخ اولین بار بود که نامی از اعراب و تصویری از آنها دیده می شد ؛ آنهم در مشرق زمین !! البته زیاد هم بیراه نبود ، برای اینکه کشور قطر در این فیلم سرمایه گذاری کرده بود !!! یک نکته ی خوب و قابل تامل و بسیار مشکوک هم در آن بود و آن اشاره به اشکانیان و اعتراف به قدرت بزرگ بودن آنها در آن زمان !! ولی یک اشاره ی مسموم بود و آن از این بابت که در هیچ دوره ای ایران و روم مقابل هم صف نکشیده بود که در آن دوره زنی بر مسند حکومت بوده باشد !؟!؟

 

 

  • دا دو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی