یادداشت های دادو

ریاضیات جدید !!

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ

Image result for ‫امن یجیب المضطر اذا دعاه‬‎

 

این روزها همه جا سخن از تقدیم " لایحه بودجه97 " به مجلس که همانا تحمیل " تامین بودجه97 " به گرده ی ملت همیشه در صحنه می باشد !! خدا را شکر که در جریان رسانه ها نبودم و از تب و تاب ها برکناره بودم و حالا که دوست و دشمن فارغ از جانب داری و جانب نداری حرف می زنند، تازه آمده ام ببینم چه خبر است !؟!؟


کارشناسانِ طرفدار ( البته خودشان می گویند کارشناس !! ) قسمت عمده ی لایحه ی تقدیمی را خیلی خوب توصیف کرده اند و البته این قسمت خوب همان قسمت هایی است که هیچگاه جامه ی عمل نمی پوشد و از همان دست شعارهای دست نیافتنی می باشد که کشورهای پیشرو ، در سایه ی آن برنامه ها ، جلوه ی طلائی دارند !!! و می ماند قسمت خیلی کوچکی از اشکالات برنامه ی تقدیمی که اتفاقا به دقت رعایت خواهد شد که همانا افزایش درآمد دولت از طریق جیب مردم عادی می باشد و کسانی که برای گذران زندگی نیاز به عبور از گردنه های دولتی را دارند !!


با کاهش نرخ سود بانکی به سپرده گذاران که هیچ تاثیر کاهشی در بازپرداخت تسهیلات های قبلی ندارد !! و نیز افزایش نرخ بنزین که به دلیل کاهش آلودگی هوای شهرهای بزرگ است !! و نیز افزایش عوارض خروج از کشور که برای تقویت زیرساخت های میهن پرستی می باشد !! و تامین هزینه مفت خورهای دولت از جیب مردم از روشهایی مانند افزایش جریمه نویسی و تعویض سالانه انواعی از کارت های شناسائی و معاینه فنی هایی که هم اعصاب سوز هستند و هم وقت سوز و هم بنزین سوز و ... بنظر می رسد در سالهای آتی که دولت امید آماده می شود تا با یک جهش رویائی خود را به فراسوی امید رسانده و فرضیه ی اطمینان اقتصادی را پیاده کرده و تا سالهای سال روشنایی اقتصاد در کانون گرم خانواده های ایرانی را تضمین نماید (!!) مردم نیاز بیشتری به خواندن آیه شریفه ی " امن یجیب ... " خواهند داشت!!!

 

از تمام هنرمندان گرامی تقاضا می شود در راستای تامین نیازهای ملت شریف به آیه ی فوق ، در هر رشته ی هنری که حضور دارند نسبت به تولیدات انبوه این آیه ی شریفه اقدام نموده ( تابلوی خطی ، نگاره های سفالی ، تابلو فرش ، گردن بند و خاتم انگشتری و ... ) و نمایشگاههای دائمی برقرار نمایند !!! تعویض کاشی ها و تابلوهای " وان یکاد ... " با " امن یجیب ... " در سر در خانه های خواص و نیز استفاده از بازوبند و پیشانی بندهای " امن یجیب ... " به جای انواعی از چشم زخم ها (!) برای استفاده عام پیش بینی می شود !!!!!

 

در راستای استقبال از برنامه های ریاضت اقتصادی که انشاءالله به نفع عموم خواهد و بنا به گفته آن کارشناس غیر مسئول که طبقه ی مرفه را زیر تیغ دولت خواهد برد و انشاءالله که منظور مغرضانه شان زیر تیغ عمل زیبائی نبوده باشد !! ما قبلا اینجای داستان را خوانده بودیم و طبق پیشنهاد جناب اینیشتین که گفته بود بعد از جنگ جهانی سوم اولین دعوایی که رخ بدهد با تیر و کمان خواهد بود !!! تبدیل ضایعات به مصنوعات جدید را سرلوحه قرار داده ایم و هر روز چیزی تولید می کنیم از جنس کنف و چوب و ...

 

دیروز چند تا نیمچه کار انجام داده بودیم ، یکی از آنها تکمیل نیمه نهایی مصنوعات چوبی بود که با پوششی از کاغذ و طرح آن را به چشم آمدنی تر نمودیم !!

 

   


و دوم یکسری کنف پیچی برای ظروف بقولات و حبوبات !!

 

 

بقول شاعر : " با ما منشین ورنه کنف پیچ شوی !! "

 

  • دا دو

نظرات  (۱)

دادو روزهای انتخابات مینوشتی به این بابا رای ندیم و ما گوش ندادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
و صدالبته که ما تا به اکنون به کسی نگفته ایم به کسی رای بدهید و یا ندهید !! ولی توصیه ی اینکه برای کسی که نمی دانید کیست و با شما چه خواهد کرد (!) یقه چاک نکنید را همیشه گفته ایم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی