یادداشت های دادو

آخر هفته ی برفی

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

دیشب هوا ابری بود و بعد هم کمی باران آمد ... تا دمدمای صبح صدای چک چک باران شنیده می شد و کمی بعد بارش برف شروع شد و همه جا سفیدپوش گشت !! تازه از خواب دوم بیدار شده بودم که عزیزی زنگ زد و خبر داد که برای عکاسی می آید شاهگلی و منهم اعلام آمادگی کرده و کمی بعد بطرف شاهگلی سفیدپوش راه افتادم ...

 

از طرفی که من وارد محوطه پارک می شدم فقط جای پای سگ و گربه بود و احیانا کلاغ هایی که دنبال دفینه های روز قبلشان می گشتند و بعد کم کم شلوغتر می شد و وقتی ما عکس گرفتن مان و قدم زدنمان تمام شد به مشتاقان تماشای شاهگلی در برف افزوده می شد !! تماشایش زیباتر بود ولی چند تائی هم عکس برای وبلاگ گرفتم و موارد قابل تامل هم که مثل همیشه زیاد بود !!

 


 

این سه عکس حکایت برف هستند و دیگر هیچ !!

 

       


وقتی دولت متولی فرهنگ بشود ، قهرمانان اجتماعی در جایگاه پالان قرار می گیرند !! وقتی ناراضی زورش به خر نرسد ، تابلوی سرلشکر شهید را کش می رود و یا اینکه صورت آیت الله شهید را با میخ سوراخ می کند !!!



 

برای این درختی که مابین پله ها قرار دارد باندازه ی کافی می توان حدس های مثبت و منفی زد !! همراهم می گفت که درخت را برای این جا گذاشته اند که اگر کسی از پله ها سر خورد به آن برخورد کرده و توقف شود و توی خیابان نیافتد که خدای ناکرده حادثه ای رخ بدهد !!! درخت دوم را هم که با سیمان ترمیم کزده اند و جای بسی تفکر دارد !!

 


اینهم قاب برفی برای استخر و عمارت شاهگلی

 

  • دا دو

نظرات  (۱)

سلام

آقا خوش بحالتون .. شما چقدر بَخدَوَر هستین که برف دارین!!
لذتش رو ببرید ...

عکس آخر محشره ... چه تابلوی زیبایی .. چه قاب زیباتری ...

درخت وسط پله ها هم فقط برای اینکه که سوژه دست وبلاگ نویسان بده!! و دیگر هیچ!!!
پاسخ:
سلام
برف را نشانه ی بختوری می دانم ولی سوز و سرمای پشت سرش را نه !!

لطف دارید ...

وبلاگ نویس اگر حوصله داشته باشد خودش سوژه می سازد !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی