یادداشت های دادو

ددر مجدد

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

امروز حوالی ساعت 9 پیام زدم به یکی از دوستان که خوابی یا بیدار ؟ جوابی نیامد ... یکی از دوستان حوالی 10 زنگ زد که اگر مایلید برویم کلیبر ببینیم پائیز چکار کرده است ؟! بانو در خانه نبود و برای کلاس های جبرانی عاشورا و تاسوعا رفته بود ... جواب به دعوت آن دوست هم منفی بود !!

 

کمی بعد دوست اولی زنگ زد و گفتم که می خواستم تا ظهر یک سر برویم طرفهای اسپیران و از درختان خزان زده عکس بگیریم ، او قبل از من عزمش را برای رفتن به همان جا جزم کرده بود و تقریبا نزدیک محل ما بود ، اعلام آمادگی کردم و راه افتادیم ... خیلی سریع رفتیم و برگشتیم و جمعا نیم ساعتی عکاسی کردیم !!

 

یکی دو تا از موبایل خودم و دو تا از عکس های دوربینی گذاشتم ، ثبت زیبائی از دوربین های مختلف ...

 




یک عکاس در میان درختان کمین کرده است !!




 

  • دا دو

نظرات  (۵)

سلام

همیشه به گشت و گذار انشاالله ....
عکسها که مثل همیشه زیبا و چشم نوازند ...

ولی ما هر چی در عکسها غور نمودیم!! عکاس باشی ندیدیم!!!
مگر اینکه بالای همون درختی که بصورت کج بر سراشیبی روییده و  در حالت نشسته مشغول عکاسی باشن..
پاسخ:
سلام
ممنون ...
عکاس باشی دقیقا وسط عکس می باشد ، رویعکس کلیک کنید ، در اندازه واقعی ببینید ...
برای دیدن عکاس کمین کرده چشم مسلح لازمه . ایشون با لباس مشکی و در حالت نشسته درست در وسط عکس و میان درختها مشغول تنظیم دوربین هستند . یافتن عکاس را کاش به مسابقه میگذاشتید و یابنده به یک ددر عکاسانه دعوت میشد .
پاسخ:
سلام
برای کامنت قبلی توضیح دادم ...
با شما تا سر کوچه رفتن برای ما حکم ددر دارد ... انشالله یک سر برویم طرف ورزقان
سلام، 

چه نقاشی می تواند بالا دست طبیعت بنشیند؟ با سپاس
پاسخ:
سلام
دقیقا همینطور است ...
سلام مجدد

همین کار رو کردم ... همه ی افراد خانواده رو هم به کمک طلبیدم!!!
نکنه اون سایه ی ایستاده ای باشن زیر درختی که کج روییده؟


پاسخ:
علیک سلام مجدد
البته همه ی درختان آن محل کج بودند !!! در عکس دوم باید تصویر زیر را می دیدید !!

http://uupload.ir/files/8yjz_001122.jpg
سلام سه جدّد !!!!!

آقا من که توی همون کامنت اولی گفتم که ...
گفتم بالای اون درختی که بصورت کج ""روی سراشیبی روییده""، بصورت نشسته عکاسی میکنن ...

حالا میخواین جایزه ندین ایشکالی یٌخدی!!! ولی خوب بجان نگین بانو من درست تشخیص دادم!!
(بقول آقا سیّد وبلاگ ما، شکلک لبخند زننده و انگشت پیروزی نشان دهنده)!!!!
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی