یادداشت های دادو

ددر پائیزی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 






کافی شاپ دریایی (!)




دریاچه سد امند - شمالغرب تبریز - جاده مرند

  • دا دو

نظرات  (۵)

سلام

وقتی میگم هیچ تابلویی زیباتر از طبیعت خدا نیست، راست میگم دیگه!!!

عکس اولی چه خوشرنگه ... بقول خدابیامرز مادربزرگم: شووخ قیرمیزی!

یهو فکر کردم اگه من الان توی این کافی شاپ نشسته بودم دلم چی میخواست بخورم؟ بعد به این نتیجه رسیدم که ذرت مکزیکی!!

یعنی دلم میخواد هیچکسی کاری به کارم نداشته باشه هر روز به یه گوشه از دامن طبیعت پناه ببرم و آرامش بگیرم ...
گاهی فکر میکنم خوشا بحال انسانهای غار نشین!!

انشاالله همیشه به ددر و گشت و گذارهای مفرّح و البته شراکت زیبایی ها با دوستان!




پاسخ:
سلام
گزینه ی بهتری از ذرت مکزیکی نداشتید !؟!؟
مزیت انسان های غارنشین به بودن در طبیعت نبود ، به دور بودن از انسان های ظاهرا متمدن و آرامش بهم زن بود !!
به قدر توان در شراکت زیبائی ها مصر هستیم ...
عکسها رو به شاپسر هم نشون دادم میگم: علی نظرت چیه؟
 میگه مامان یه حسّی بهم میگه پشت این علفها (عکس دومی) یه خرس کمین کرده!!!!!

(شایان ذکر است که شاپسر هیچگاه روحیه لطیف و شاعرانه نداشته است)!!

به همسرجان هم عکسها رو نشون دادم، به محض اینکه دید گفت: کِی بریم مسافرت؟!!!!
پاسخ:
از قرار معلوم بهتر است که شاپسر برود پیش روانکاو ، شاید یک ترس ناشناخته ای در ذهنش جا خوش کرده باشد ... منهم از این جور صحنه ها پسآیند بدی را متصور می شوم و البته من دلیل و تجربه اش را دارم !!
رد جواب آقای همسر ، بهترین وقت برای ددر و سفر به تبریز همین مهر و آبان است !! یک ارسباران داریم که باندازه ی چندین سفر می توانید تجربه های بکر داشته باشید ...
سلام ، 
همیشه به گشت و گذار ...
عکس ها هم با وجودی که همه ی شانNo edit هستند ولی زیبا هستند.
پاسخ:
سلام
رفته بودیم گلزار و جایتان را خالی کردیم ، دقیقا از همان جائی که عکس شما را گرفته بودم ، عکس خالی گرفتم ... ابر بود و آفتاب سر سازگاری نداشت ، چند تا با نوکیا عکس گرفتم که هنوز نگاه نکرده ام ...
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    کافی شاپ رو در نگاه اول تصور کردم یه عالمه انار دان کردند و ریختند در ظروف مدور ^_^
    پاسخ:
    سلام
    مجبور شدم بروم و عکس را دوباره نگاه بکنم ...
  • انشالله دانشجو
  • عجب عکس هایی. ممنون
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی